ترجمه سابقه بیمه سفارت یونان در دسته بندی مدارک شغلی قرار دارد که متقاضیان دریافت ویزای یونان در صورت لزوم به سفارت این کشور ارائه دهند و تاثیر زیادی در اخذ ویزا دارد. ارائه ی ترجمه سابقه بیمه اثبات میکند که متقاضی دریافت ویزا در کشور خود دارای شغل است و تحت پوشش بیمه است. بنابراین ترجمه سابقه بیمه سفارت یونان نشانگر این است که فرد پیش از پایان تاریخ اعتبار ویزای صادر شده به کشور خود باز خواهد گشت.
سابقه بیمه تمامی مراکز به صورت جدولی در یک برگ آورده می شود که شامل نام و نام خانوادگی فرد، تاریخ شروع و پایان کار، نام محل، شماره کارگاه، شماره بیمه و تعداد روزهای سابقه بیمه است. در پایان گزارش سابقه بیمه مجموع تعداد روزهایی که برای فرد سابقه بیمه رد شده ثبت گردیده است.
ترجمه سابقه بیمه سفارت یونان تنها در صورتیکه اصل و ممهور اداره ی تامین اجتماعی باشد جهت ترجمه رسمی قابل قبول است و مهر تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را دریافت خواهد کرد.
افراد متقاضی دریافت ویزای یونان می توانند جهت دریافت سابقه بیمه خود به یکی از مراکز بیمه تامین اجتماعی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است سابقه بیمه به صورت اینترنتی نیز قابل دریافت است ولی با توجه به اینکه نسخه اینترنتی ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی نمی باشد، برای ترجمه رسمی قابل قبول نیست.
نکاتی که در رابطه با ترجمه سابقه بیمه سفارت یونان باید بدانید.
• چنانچه گواهی اشتغال به کار خود را نیز به همراه مدارک به سفارت ارائه میدهید، نام کارفرما در سابقه بیمه باید هم نام شرکت یا ارگانی باشد که گواهی اشتغال را صادر کرده است.
• ترجمه رسمی سابقه بیمه نام کارگاه (کارفرما) باید نام های صادر کرده است.
• برخی افراد دارای سابقه بیمه نمیباشند اما دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارند. بنابراین میتوانند دفترچه بیمه خود را ترجمه و به سفارت ارائه دهند. دفترچه بیمه تامین اجتماعی به تنهایی قابل ترجمه و تایید دادگستری است. در ترجمه دفترچه بیمه تنها صفحه اول مشخصات ترجمه می گردد.
ترجمه فوری سابقه بیمه با نرخ عادی + تحویل ۳ روزه
برای ترجمه فوری مدارک و ترجمه سابقه بیمه سفارت یونان و تائید دادگستری و وزارت امور خارجه ۳ روز کاری زمان لازم است. در صورت نیاز مشتری و در شرایط خاص این پروسه کوتاهتر نیز خواهد شد.